Под мотом „Ја сам дете, имам план: Толеранција и љубав за сваки дан!“, наша школа је од 7. до 11. октобра 2024. године обележила Дечју недељу кроз низ активности које су промовисале позитивне вредности као што су пријатељство, сарадња, толеранција и здрав начин живота. Ученици су имали прилику да кроз забавне и едукативне активности изграде свест о важности добрих међуљудских односа и тимског рада.
Активности за ниже разреде
Понедељак: Програм „Покажи шта знаш“ пружио је ученицима прилику да демонстрирају своје таленте, уз истицање значаја подршке и поштовања различитих вештина међу вршњацима.
Уторак: Ликовни дан је био посвећен креативном изражавању, где су ученици кредама на бетону илустровали теме другарства, толеранције и сарадње.
Среда: Спортски дан је организован кроз игру „између четири ватре“, у којој су деца кроз тимски рад учила о фер плеју и важности физичке активности за здрав живот.
Четвртак: Биоскопски дан са пројекцијом цртаних филмова „Теслини знањони“ инспирисао је децу да размишљају о вредностима знања и науке.
Петак: Ученици су се опуштали и забављали уз различите друштвене игре.
Ученик 4-1, Бранислав Шајн, пренео нам је утиске са Дечје недеље интервјуишући ученике и запослене.
Ученици у продуженом боравку, са учитељицом Катарином Жакула, ову недељу су обележили кроз низ активности за развој социо-емоционалних компетенција. То су биле радионице на тему радила самоконтроле и стрпљења, квиз о различитим начинима комуникације у свакодневним ситуацијама, анимирани филм о богатству различитости, писање порука о другарству и цртање свог најбољег друга и/или другарице.
Активности за више разреде
Понедељак: Дан друштвених игара који је организовала наставница историје, Сандра Спаловић, обележен је игром асоцијација преко мобилних телефона, током које су ученици вежбали и брзо размишљање и изражавање, као и међусобно разумевање.
Уторак: Дебата на теме „онлајн настава или настава у школи“ и „друштвене мреже – за и против“ омогућила је ученицима да аргументују своје ставове, промовишући критичко размишљање и поштовање различитих мишљења. Ову активност водиле су наставница грађанског васпитања, Ивана Филиповић и педагог, Саша Живојновић.
Среда: За биоскопски дан наставница српског језика, Христина Пешић, припремила је ученицима виших разреда пројекцију представе „Сумњиво лице“, која је подстакла културну свест и важност разумевања различитих друштвених ситуација.
Четвртак: Наставница биологије, Катарина Стојковић, за ученике је припремила врло забаван и едукативан квиз под називом „У здравом детету здрав дух“. Квиз је реализован преко платформе Kahoot и био је прилика за ученике да покажу своје знање о здрављу и важности здравих навика. На крају квиза послужили смо се воћном салатом, а најуспешнији такмичари награђени су и похвалницама.
Петак: Спортски дан са полигоном који ученик пролази затворених очију уз помоћ другара из екипе, охрабрио је ученике да се такмиче у духу заједништва.
Након полигона, ученици и запослени заједно су играли одбојку.
Наставник физичког и здравственог васпитања, Драган Првулов, похвалио је ученике јер су на делу показали вредности сарадње, међусобне подршке и фер плеја.
Током ове врло активне недеље, сви смо се лепо забавили и дружили, повезали и ојачали осећај припадности школи. Активности су допринеле стварању позитивне атмосфере, духа заједнице и подржавању вредности толеранције, сарадње, уважавања, укључености и тимског рада.